کامپیوتر

کامپیوتر

نويسندگان

parastoo

پیوند های روزانه

حمل ماینر از چین به ایران

حمل از چین

پاسور طلا

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 21707
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

تفاوت پورتال و وب سایت

تفاوت پورتال و وب سایت
تفاوت پورتال و وب سایت

پورتال ها وب سایت های جامعی هستند كه از آن ها با عنوان درگاه یاد می شود و ارائه خدمات   آن ها جامع، كامل و برگرفته از تمامی محتویات موجود در یك حوزه مشخص است.

به گزارش خبرنگار فن آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پورتال های خبری و اطلاع رسانی از جمله خدمات برجسته و محسوس اینترنت به شمار می رود كه با گذر زمان برروی این بستر پدیدار شده است كه درمجموعه وب به ارائه خدمات گسترده در حوزه های محتوا می پردازند.

وب سایت ها كه از حدود ۱۵ سال گذشته در مرزهای مجازی كشور ما پدیدار شدند، همواره پیام آور جهانی شدن بوده اند و این مهم به محض درك شدن، روند توسعه بیش از پیش را به خود گرفت كه تنها ظرف ۱۰ ۱۲ سال تمامی سازمان ها و ارگان های مهم در كشور ما حضور خود را با داشتن آدرس اینترنتی ضروری دانستند.

حال در این بستر نیازها نیز شكل گرفت چراكه محیطی تعامل محور بود و بسیاری از جنب و جوش های فیزیكی را از افراد سلب می كرد و زمینه رفاه حالی را برای آن ها به ارمغان می آورد.

این نیازها كه باید به نحوی پاسخ داده می شد تا تعاملات این بستر حفظ شود، كار را به ایجاد سایت هایی با محتوای صرف اطلاع رسانی و خدمات محور رساند و پورتال ها با همین عنوان شكل گرفتند.

پورتال كه در لغت به درگاه اطلاق می شود به منظور ایجاد ارتباط دو سویه با مخاطبان و اطلاع رسانی شفاف و خدمات مستقیم است؛ این رویه در ایران نیز باب شد و پورتال های متعدد و بسیاری در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی فعال هستند كه البته در كل    شاید از میان صد پورتال موجود تنها ۱۰ عدد باشد كه به معنای واقعی پورتال هستند و باقی   نقش پایگاه خبری و اطلاع رسانی را ایفا می كنند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:,

|